Laatste nieuws uitnodiging Algemene Ledenvergadering 31 januari 2018 | Kandidaten Stadsdeelgebieden

28 januari 2018

In de ledenbrief van december 2017 heeft u meegekregen waar wij als PvdA Zuidoost voor staan: Thuis in een ongedeeld Zuidoost. De PvdA kiest voor bouwen, meer en betaalbare woningen, ook in Zuidoost. Dit betekent echter niet dat elk bouwplan als vanzelfsprekend op onze goedkeuring kan rekenen. Op voorstel van de afdeling Zuidoost staat in het PvdA verkiezingsprogramma Thuis in Amsterdam dat het extra geld om buurten op te knappen, ingezet zal worden als buurtbudget waar de bewoners zelf over kunnen beslissen. Daar zullen wij op toezien. Het gaat dus ergens over.

In de ledenbrief van januari is aangegeven hoe de leden van de nieuwe stadsdeelcommissie Zuidoost worden gekozen per wijk. En dat wij met een lijst in alle drie de kiesdistricten meedoen. Tot zover is dit de stand van zaken.

PvdA Bijlmer Centrum (postcode 1102). Kandidaat zijn:

• Toon Geenen
  • Johan Horeman
  • Talita Keerveld
  • Shaa’ba van Luijk
  • Stephano Stoffel

PvdA Bijlmer Oost (postcode 1103-1104). Kandidaat zijn:

• Irene Gefferie
  • Jihad el Haidouri
  • Wopke Kingma
  • Henk Lalji.

PvdA Gaasperdam (postcode 1106-1107-1108-1109). Kandidaat zijn:

• Walter Haaswijk
  • Michel Idsinga
  • Astrid Ubbergen
  • Jim van der Vennen.

Wij zijn zeer vereerd dat voor alle drie de lijsten een partijgenoot die zijn sporen heeft verdiend, bereid is gevonden lijstduwer te willen zijn: John Leerdam, oud Tweede Kamerlid. Ronald Janssen, oud stadsdeelvoorzitter en Andre Bhola, oud voorzitter stadsdeelraad.

Aan het begin van de ledenvergadering kunnen ook andere leden zich nog als kandidaat aanmelden. Kandidaten kunnen zich presenteren. Zij laten dan weten of zij lijsttrekker willen zijn of op een ondersteunende plaats op de lijst willen. De leden bepalen de volgorde van de lijst in hun wijk. De ledenvergadering wordt gevraagd de ledenkeuze te bekrachtigen.

Ook zal Nenita La Rose, kandidaat vanuit Zuidoost op plek vijf op de PvdA lijst voor de gemeenteraad haar campagne toelichten en een beroep doen op uw steun.

Met een drankje en een hapje kan er ook informeel worden bijgepraat.

Wij hopen u aanstaande woensdagavond 31 januari 2018 te mogen begroeten om 20:00 uur in De Nachtegaal Grubbehoeve 38 (achter CEC en parkeerterrein ingang bewonersruimte De Nachtegaal beneden middenstuk flat Grubbehoeve).

Met vriendelijke groet,

Het afdelingsbestuur PvdA Amsterdam Zuidoost