1 Meiviering in de Venser

5 mei 2023

Op maandag 1 mei 2023 vierde we de Dag van de Arbeid in het Verpleeghuis De Venser in Amsterdam Zuidoost. Dit was een leuke bijeenkomst waar veel bewoners op af kwamen.

We begonnen rond 13.30 uur waar PvdA leden het personeel hielpen met het uitdelen van koffie, thee en gebak. De locatie manager Radmer Schalkx heette ons welkom en opende daarmee de middag. Vervolgens hebben we onder leiding van Ellen Loomans een filmpje gekeken van de Vlaamse ABVV Vakbond waarin de geschiedenis van de Dag van de Arbeid werd toegelicht.

De bijdragen van Dijkgraaf Joyce Sylvester. en Stadsdeelvoorzitter Tanja Jadnanansing werden erg gewaardeerd door het publiek.

Tussen alle onderdelen van het programma zongen we klassieke lieden onder begeleiding van muziek van Jean Louis en zang van Nathaly.

Ter afsluiting hebben we 3 jubilarissen mogen feliciteren met hun 25 of 50 jaar lidmaatschap! (foto’s hieronder) Dit jaar hebben we in ieder geval Jaap Ruijgers (50 jaar lid), Mala Eckhard (25 jaar lid) en Adriaan Huijgen (25 jaar lid) een speld kunnen overhandigen ter ere van hun jarenlange steun aan de partij. Wij zijn hen, en onze andere jubilarissen die er niet bij hadden kunnen zijn, ontzettend dankbaar voor hun steun.