Ledenbrief februari 2022

9 februari 2022

Het begint nu echt op straat, de campagne voor de verkiezingen van 16 maart. Met een gezamenlijk aftrap door Marjolein Moorman en de PvdA kandidaten voor de gemeenteraad, met Farley Asruf uit Zuidoost op plek 5. Met onze nieuwe nummer 1. Ara Heuvel en de elf kandidaten van de lijst van de PvdA Zuidoost.

U kunt erbij zijn: zaterdag 12.00 uur kleurt het bij de markt op Ganzenhoef PvdA rood. Gezamenlijk delen wij de Valentijnskaart uit over thuis in Zuidoost. De prachtige kaart is nog even een verrassing en deze krijgt u zaterdag ook via de mail. U kunt de Valentijn groeten dan ook sturen naar familie, vrienden, buren.

Maandag, Valentijnsdag, gaan wij langs bij zorgmedewerkers met de Valentijn kaart en een aardigheidje. Om onze waardering te laten blijken. Wie wilt u in het zonnetje zetten? Laat het ons weten op [email protected]

Zodra corona verder op de terugtocht is nodigen wij u uit voor de nieuwjaarsreceptie van de PvdA Zuidoost. U kunt dan onze kandidaten ontmoeten en spreken.

De raamposter van Marjolein Moorman valt dit weekeinde bij u in de brievenbus. De raamposter van de PvdA Zuidoost wordt vanaf vrijdag 18e rondgebracht. Wij blijven u informeren over de voortgang van de campagne en hoe u mee kunt doen.

Nic Bolte, voorzitter PvdA Zuidoost.