Door op 25 maart 2015

Voordracht te kiezen personen voor de Jaarvergadering 26 maart

Op de komende jaarvergadering op 26 maart a.s. verkiezen we opnieuw alle functies in de afdeling. De laatste weken is het bestuur bezig geweest met de samenstelling van het nieuwe bestuur en de gewestelijke afvaardiging. Dat laatste is het makkelijkste: we hebben 5 afgevaardigden, alleen Astrid Ubbergen heeft aangegeven niet terug te willen keren en Stephano Stoffel heeft verklaard hiervoor beschikbaar te zijn. Er hebben zich tot nu toe geen andere kandidaten gemeld.

De gewestelijke afvaardiging:

Het bestuur stelt voor als gewestelijke afvaardiging:

• Annelies Lelijveld
  • Midred Clappers
  • Jaap de Visser
  • Reinie Kaas
  • Stephano Stoffel

Congresafgevaardigden:

De afdeling Zuidoost heeft twee congresafgevaardigden. Maaike vd Herik is hiervoor opnieuw beschikbaar. Dus naast haar is er nog een vacature.

Het afdelingsbestuur

Maaike v.d. Herik en Jenny van Dalen hebben aangegeven niet meer beschikbaar te zijn voor een nieuwe bestuursperiode. Het afdelingsbestuur heeft de afgelopen periode actief gezocht naar nieuwe kandidaten om niet alleen vernieuwing, maar ook verjonging in het bestuur te krijgen. De afgelopen periode zijn daarvoor vanuit het bestuur gesprekken gevoerd met mogelijke kandidaten:  Angelo Bromet, Mitchel Martis en Hassan Osman. Zij hebben alle drie aangegeven beschikbaar te zijn voor het afdelingsbestuur.

Het huishoudelijk reglement van de partij maakt het mogelijk dat de afdelingsvergadering het aantal leden van het bestuur vaststelt. Wij stellen de afdeling voor dat aantal te bepalen op 9. Onze voordracht voor het nieuwe bestuur is dan als volgt:

• Voorzitter:                  Ronald Janssen
  • Secretaris:                  Stephano Stoffel
  • Penningmeester:       Gerrit Roesink

Bestuursleden:

• Wopke Kingma
  • Mildred Clappers
  • Marion Ubbergen
  • Angelo Bromet
  • Hassan Osman
  • Mitchel Martis

Daarnaast heeft zich de afgelopen dagen nog een aantal andere kandidaten gemeld. Het afdelingsbestuur heeft deze echter niet meer kunnen betrekken bij haar afweging. Dit zijn:

• Maicel Uiterloo, voor penningmeester en gewoon lid
  • Leila Azzam
  • Mario Hupsel
  • Generino Jap Tjong

Kandidaten voor alle functies kunnen zicht melden tot aanvang van de Jaarvergadering bij de secretaris of de voorzitter. Bij meerdere kandidaten per functie zal er schriftelijk gestemd worden.

Het afdelingsbestuur