Ledenbrief maart 2018 – Verkiezingseditie

16 maart 2018

Graag nodigen wij u uit voor onze Verkiezingsbijeenkomst

Vrijdag 16 maart 19.00 – 21.00 uur buurthuis Gein, Wisseloord 83.

Leden en belangstellende zijn van harte welkom om bij te praten met onze kandidaten over de verkiezing woensdag 21 maart van de nieuwe gemeenteraad van Amsterdam en van de stadsdeelcommissie Zuidoost.

Voorafgaan wordt vanaf 16.00 uur in Gein met bewoners gesproken, wordt geflyerd en mensen opgeroepen te gaan stemmen. Wie hier aan wilt meedoen is van harte welkom. Wij zijn er duidelijk herkenbaar aanwezig.

Zaterdag 17 maart 15.30 – 19.00 uur Internationale Vrouwendag in NoLimit, Geldershoofd 80.

Georganiseerd door onze sterke vrouwen uit Zuidoost. Met gesprekken en optredens. Presentatie Sarita Bjanath. Ook de mannen zijn van harte welkom.

Voorafgaand gaan wij op de markt van Ganzenhoef met mensen praten, hen oproepen te gaan stemmen, op de PvdA. Verzamelen om 14.00 uur bij NoLimit. Mis dit niet. Altijd de gezelligste flyeractie in Amsterdam.

Deze laatste week voor de verkiezingen wordt ook de buurten ingegaan en persoonlijke brieven van kandidaten huis-aan-huis verspreidt. U heeft al een PvdA poster thuis gekregen om op te hangen. Vrijdag of zaterdag kunt U ook een poster krijgen met onze drie lijsttrekkers: Talita Keerveld in Bijlmer centrum, Irene Gefferie in Bijlmer Oost en Michel Idsinga in Gaasperdam/Driemond. Volg ook hun spotjes op de lokale radio en hun filmpjes op Facebook.

Over de laatste 100 uur van de campagne zullen wij u nog berichten. U kunt op tal van manieren meedoen. Laat het ons weten. Kom naar de bijeenkomsten. Ga stemmen. Roep familie, buren en vrienden op hetzelfde te doen. Opkomst van zoveel mogelijk van onze kiezers is het belangrijkste om een goede uitslag te behalen: Yes we can.

Nick Bolte,

Tel. 4160553 / 0622071472 Email: [email protected]

Invitation:

• Electoral meeting Friday 16 March 19.00 tot 21.00 uur, community centre Gein, Wisseloord 83

• International Woman’s Day Saterday 17 March 15.30 tot 19.00, NoLimit, Geldershoofd 80