Ledenbijeenkomst 28 september gaat niet door

28 september 2020

Corona slaat hard toe in Amsterdam, ook in Zuidoost. In overleg is besloten dat de ledenbijeenkomst van morgen, maandag 28e om 19.15 met ons Tweede Kamerlid Gijs van Dijk nu NIET kan doorgaan. De afspraken vallen weliswaar binnen de corona regels, maar voor het gevoel van leden van ons en bij Gijs is het beter nu pas op de plaats te maken. Het is niet anders.

Het ziet er ook voor de komende tijd niet goed uit. Het afdelingsbestuur zal zich beraden wat kleinschalig nog mogelijk is en hoe andere mogelijkheden, vooral digitaal, benut kunnen worden om de discussie in de afdeling te faciliteren. Belangrijk is nu vooral  het Manifest Masterplan Zuidoost waar wij aan werken. Tegelijk moeten wij ons realiseren dat de mogelijkheden met onze partners in Zuidoost bijeen te komen, voorlopig zeer beperkt zijn. Wij werken er zeker aan door, maar het lanceren van ons Manifest zou mogelijk pas begin 2021 kunnen worden.

Ook gaan wij door met de voorbereiding en de planning van de (her)verkiezing van het afdelingsbestuur. Voor een periode van twee jaar met daarin twee belangrijke verkiezingen, landelijk en lokaal. Leden die met ons in gesprek willen om mogelijk toe te treden tot het afdelingsbestuur, wordt van harte gevraagd contact op te nemen.

Nick Bolte,

voorzitter PvdA Amsterdam Zuidoost

Waar ben je naar op zoek?